covrigi dulci cu susan si… publicitate

azi mi-a cumparat ca de obicei 2 covrigi dulci cu susan… dar cand sa musc din primul am observat o pata mare verde pe el.  Iar pe acea pata cu litere proiectate in oglinda dar bine definite scria PAN O PAN . Plm, o mare parte din textul de pe ambalaj era  transferata pe covrig.  Ce crezi ca am facut? Am mancat doar partea pe care nu era  inscriptionata reclama de pe punga iar cealalta am aruncat-o unui caine „vagabond” sa nu spun comunitar ca suna prost…. In acel moment o batrana cersetoare mi se agata de brat strgandu-mi: „Bata=i dumnezeu de caini ca de oameni nu mai aveti TIMP” da-mi domnu si mie 10 lei sa cumpar paine la copii? Instinctiv din cauza gestului m-am indepartat in graba de ea…

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

